srijeda, 9. kolovoza 2017.

Proizvodi koje sam zapostavila

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Htjela sam pisati nešto vezano za šminku, a nije mi se dalo šminkati kako bi napravila neki look. Uglavnom, ova tema posta nije tako česta na blogu, a ja ju jako volim jer mi je baš zanimljivo čitati o proizvodima koje su blogerice iz nekog razloga prestale koristiti. Ja imam nekoliko tih proizvoda koje sam zapostavila, a ako vas zanimaju još neki takvi postovi, pisala ih je Iva s bloga IvaFashionDiary pa možete potražiti.

Ovo su svi proizvodi.


Prva dva proizvoda su tekući ruževi. Obožavam tekuće ruževe, ali imam ove koje su u malo jačim bojama i mislim da je to i razlog zašto sam ih zapostavila. Oba ruža obožavam, jedna boja je skroz rozna, a druga je nekakva crvena. Dosta dugo traju, pigmentacija im je odlična, ovaj rozni ima velvet finiš, dok ovaj Essencov ima onaj glossy. Inače, marka ovog prvog je Rival de Loop, dobila sam ga tako da ne znam gdje ga ima za kupiti. Pokušat ću ih koristiti sad preko ljeta ili za neke posebne prilike.

Sad imamo dva proizvoda za oči, a radi se o Essence olovci za oči i tušu. Kao prvo, Essence olovku sam zapostavila zato što ne volim stavljati crnu olovku na waterline, možda ću ju koristiti kad ću se šminkati malo jače, ali ne znam. 
A kao drugo, tuš nikad ne koristim jer mi ne izgleda lijepo na meni, imam spuštene kapke pa sam ga kupila samo zato da ga imam i da naučim lijepo izvlačiti tuš. Ne mogu reći neko mišljenje o ovim proizvodima jer ih nisam dovoljno isprobala. 

Imamo još dva Essence proizvoda, ne znam zašto, ali eto. Radi se o ovom korektoru za koji nisam sigurna ima li ga još u prodaji, ali je jako dobar. Mislim da sam ga prestala koristiti zato što sam počela koristiti Catrice kamuflaže, ali vratit ću se ovom korektoru. Sviđa mi se prekrivanje, lako se blenda i želim ga potrošiti jer ga nema puno.
Ova mala paleta je iz neke starije kolekcije, ne prodaje se više. Nijanse su u redu, ali ja joj se želim vratiti zbog prve i treće nijanse u prvom redu. Prije sam ih koristila kao highligher i za to su bile super tako da želim to ponovno isprobati.

Zadnja stvar koju imam nije šminka nego krema za ruke. Imam periode kada stalno koristim kreme za ruke i one kada ih ne koristim uopće. Ovu nisam koristila možda 3 mjeseca, iako je odlična. Sviđa mi se što se brzo upija i lijepo miriše pa je zbog toga želim potrošiti što prije. 

Došli smo do kraja ovog posta, nadam se da vam se sviđa moja redovitost jer imam dosta ideja koje želim realizirati prije nego što počne školska godina. Nadam se da ćemo se do tada još dosta družiti, pusa♥

Broj komentara: 14:

  1. I ja također imam ovu olovku i tuš od Essenca, odlični su proizvodi. :) Super što si sad aktivnija, nadam se da će tako biti i kad krene škola jer imaš dobre ideje i lijepo pišeš.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista zanimljiv post. Nijanse ruževa zaista deluju lepo :)

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako interesantna tema za post, Petra! Odavno nisam citala nista slicno tako da mi je ovo bilo zaista zanimljivo. U toku leta, verujem da se svi manje sminkamo tako da se mnostvo proizvoda zapostavi. U mom slucaju im prodje rok trajanja pa nazalost zavrse u smecu. Mada ovo izgledaju kao interesantnni proizvodi i smatram da bi ih mogla upotrebljavati cesce, pogotovo sada kad dolaze 'sveziji' dani.

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  4. Dugo nisam pročitala ovakav post,također i sama zanemarujem dosta proizvoda,ne toliko šminke,no ovako losiona i slično.Nekako se ulijenim.No,valjda ću se natjerati ubrzo da ih počnem ponovno koristiti.Uglavnom,super ideja za post!Volim tvoj stil pisanja i tvoje postove koje je iznimno lako pročitati i razumjeti! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh taman me podsjeti koliko sam ja proizvoda zanemarila i sad bas razmisljam sta cu s njima :") odlicno draga lijepo si sve uslikala!Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši