subota, 12. kolovoza 2017.

Isprobavam šminku sa interneta: DA ili NE

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Ponekad znam vidjeti kako neke blogerice recenziraju šminku koju su naručile sa kineskih sajtova i bilo je dosta dobrih recenzija. Htjela sam probati tako neku paletu sjenila ili općenito nešto od šminke  i surađivala sam s Banggoodom. Poslali su mi neku šminku, ja sam ju isprobala i sada vam želim reći što mislim o tome. 

U mom paketu našla se Meet Matt(e) paleta, koja imenom i nazivom sjenila definitivno podsjeća na The Balm paletu i imamo ovaj tekući ruž.
Krenimo prvo s paletom. Došla je jako dobro zapakirana i nije bilo nikakvih oštećenja. Bila je u kutijici istog dizajna kao i izgled same palete. Kao što vidite, dizajn je crno-zlatni što je lijepa kombinacija, paleta je čvrsta, otvara se na magnet i unutra ima ogledalo.

Sjenila ima devet, dosta su velika i rekla bih kako je ovo paleta s nekim toplijim nijansama. Bila bi jako prigodna za jesen zbog tih bordo i žutih tonova. 
Svako sjenilo ima ime, što je slatko, mislim da su imena ista kao i kod one The Balm palete.

Matt Lin, Thomas i Lopez su za mene promašaj, jako loša sjenila, Lin se uopće ne vidi ni na četkici niti na swatchu. Thomas i Lopez su neke jako svijetle rozne nijanse koje se baš na oku i ne vide. Matt Rosi i Evans su lijepe smećkaste nijanse s toplim, žutim podtonom. Njih volim koristiti zato što izgledaju drugačije i solidna im je pigmentacija. Matt Kumar izgleda kao bordo nijansa, ali zapravo je crvena nijansa čija je pigmentacija dosta loša, makar mislim da bi se mogla nadograditi. Matt Moskowitz i Reed su dobre nijanse, lijepe su mi i pigmentacije su jako dobre. S njima se može lako raditi i sviđaju mi se. Matt Ahmed je crna nijansa, a ja crne baš ne koristim, makar je ova dosta dobra i pigmentirana. 

Što se tiče same palete, ima nijansa koje su loše, ali ima i onih dobrih za koje mislim da će mi koristiti. Rossi, Evans, Moskowitz i Reed su mi najdraže, a ostale su mi onako nijanse koje ne planiram koristiti. 

Oko ovoga ruža sam bila baš uzbuđena, ali totalno sam se razočarala. 
Prvo, pakiranje nije uopće onakvo kakvom sam se nadala, izgleda jako nekvalitetno. Kad sam otvorila proizvod, ovu četkicu za nanošenje je bilo jako teško izvući, ne znam zašto, ali tako je bilo. Sada ide lakše. Ta četkica je jako neprecizna tako da sam proizvod nanosila kistom.  


Nijansa je lijepa, nekakva nude smeđa. Tekstura je jako loša, nakon nekih 1-2 minute osuši se na usnama i postane ljepljiv. Ne znam kako da to objasnim, nije ljepljiv kao što je neko sjajilo za usne, nego baš neugodno ljepljiv, iako se osušio. 
Što se tiče postojanosti, na usnama ga nisam nosila, ali na ruci dok se osušio, prešla sam nekoliko puta prstima preko njega i nije se uopće skinuo. Isto mi se dogodilo i s vlažnom maramicom, morala sam baš temeljito brisati kako bi sišao. 
tek dok sam ga stavila


Zaključak
Iako je ovo šminka sa interneta, nisam na svu sreću imala nikakve alergijske reakcije, a toga me najviše bilo strah. Od devet sjenila u paleti, sviđaju mi se njih četiri, što i nije neki uspjeh. Tih nekoliko nijansa ću koristiti, ali ostale ne. Ruž ne mislim nikada koristiti. Ako možda razmišljate u kupnji šminke preko interneta, radije odaberite nešto u dmu, Bipi ili negdje zato što kod nas ima odličnih drogerijskih paleta i ruževa, ili možete naručiti preko Pink Pande. 
A što se tiče Banggooda, stvari su bile super zapakirane, paket je stigao u roku od 3-4 tjedna i s time nisam imala nikakvih problema. Ako ću ikad ponovno naručivati s tog sajta, izbjegavat ću šminku!

Link sajta→ https://goo.gl/QZu3K8

Link palete→ https://goo.gl/dq6jKy

Link ruža→https://goo.gl/N5FuW4

Došli smo do kraja posta, nadam se da vam se svidio i pusa♥

Broj komentara: 20:

  1. Super zanimljiv post Petra!
    Također se slažem da treba izbjegavati šminku s interneta.To je nešto kao kad preko ebay-a naručuješ šminku.No,valja probati.
    Sviđa mi se ideja ovog posta i činjenica što si bila brutalno iskrena iako je ovo suradnja. :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii, na blogu mi je iskrenost najvažnija!♥

      Izbriši
  2. E pa ja moram javno istaći da se ne slažem! Apsolutno i u potpunosti poštujem tvoje mišljenje, i zaista mi se jako dopada recenzija! Super si anm predstavila ove proizvode,i slike su divne ali moj komentar mozda nece biti haha :D Postoje blogerke koje javno hejtuju sminku sa neta a kupuju istu gotovo stalno sa sajotva sa kojih saradjujemo!Okej, slazem se da treba biti obazriv ali kineska sminka koju kupujemo kod nasih kineza i kineska sminka sa interneta nije ista i ne moze se uporediti! Mnogo vise puta mi je alergijsku reakciju izazvala drogeriska sminka nego sa interneta!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru! Slažem se da nije sva šminka ista i da vjerojatno postoje i neke palete koje su jako dobre, ali ja sam prvi put naručila šminku s neta i na temelju nje napravila ovu recenziju i formirala mišljenje. Drago mi je ako ti imaš dobra iskustva s tom šminkom☺

      Izbriši
  3. Divim se tvojoj hrabrosti da naručiš šminku sa kineskih sajtova, mada bih ti ja savetovala da je ne koristiš jer je veom sumnjivog porekla i jer ne znaš u kakvim su je uslovim držali. Zanimljiv post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se! Imam još dosta drogerijskih paleta koje ću koristiti prije ove tako da neće biti stalno u upotrebi. Hvala što brineš hah♥

      Izbriši
  4. Nisam ljubitelj šminke sa interneta, ali moram da naglasim da zaista postoje stvari koje su skorz okej i moguće su za koristiti. Odlična recenzija:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam neki ljubitelj šminki poručenih sa interneta, pogotovo ne kopoja originalne šminke. Kopije originalne šminke zaista mogu izazvati alergiju i slično.

    laAdda | Top 5 Wattpad Stories - Action & Adventure

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja nikada nisam narucila kinesku sminku. Nekako sam uvek bila protiv toga.
    Plasila sam se da cu dobiti neke iritacije. Hvala ti ne predlogu. Svaka cast sto si ovo isprobala za svoj blog.
    Ja eto, nikada ne bih mogla. Tebi svaka cast. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post Petra i odlična recenzija. Iskreno meni se paleta sa senkama nije svidela odnosno ova Matt Evans, Matt Ahmed zato što nekako meni to nebi stajalo nikako jer meni stoje uglavnom svetlije nijanse. Sviđaju mi se Matt Lin, Matt Thomas, Matt Lopez jer su te nijanse one koje bi meni odgovarale ovde druge ne jer nekako ne odgovara mi, mislim ne stoje mi i ako bi ih rado nosila. Ali opet te tri nijanse su presvetle ali dobro ne može sve baš po našem sad hah lol! Inače zadovoljna sam jako sa tvojim postom i još jednom svaka čast.
    Hvala puno svima koji me od samog početka podržavaju i stvarno jedno veliko hvala na 100 pratioca. Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobar post! Iako nisam baš velika prisalica kineske šminke moram priznati da imaju odličnu pigmentaciju. I sama sam isprobala jednu paletu i ostala sam iznenađena i bez posebnih rekacija, što mi je najvažnije.
    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve je to mni sumljivo haahah,nezz bi li ikaad narucivala s interenta jer nekako nezz ni ja sta,jer kineske stvaari su ne kvalitetne i ne valjaju koliko dosada znam,Preskociti cu sminku s sajtova tih ,ali kistovi suu vrhhhh.....Divan post draga,samo tako nastavi!
    Obožavam tvoj blog ♥

    ENIWAY

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako zanimljiv post! proizvodi izgledaju stvarno divno,pogotovo paleta,ali ja nikada nisam baš za išta prerko interneta ,pa ni za šminku,ali ko voli nek izvoli! <3

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši