ponedjeljak, 7. kolovoza 2017.

#BTSWP: Mitovi o gimnazijalcima

Dobar dan svima i dobrodošli u Back to school with Petra seriju postova. Danas je 7. kolovoz, a za manje od mjesec dana krećemo u školu pa mislim da je pravo vrijeme krenuti s ovim postovima. Ove godine se želim stvarno posvetiti tim postovima i pokušat ću pisati o nekim stvarima o kojima još nitko nije pisao. Nadam se da će vam biti zanimljiivo i da će biti drugačije od ostalih postova, makar će biti i onih klasičnih☺ Zato vam danas pišem o mitovima o gimnaziji i gimnazijalcima jer sam se susrela s nekoliko njih koji nisu sasvim točni.

1. Gimnazijalci stalno uče/ stalno su za knjigom.
Ovo smo svi čuli i to je obična glupost! Da, u gimnaziji treba dosta učiti i truditi se, ali to nikako ne znači da moraš biti za knjigom od jutra do mraka. Stigneš normalno otići na kavu poslije škole, nitko od tebe ne očekuje da učiš od 14:00 pa do 20:00 sati. Ne znam tko bi to uopće mogao. Dosta gimnazijalaca bavi se i drugim stvarima kao što su sport, glazba, umjetnost i još uvijek imaju dobre ocjene, tako da ne moraš posvetiti svaki trenutak učenju. Isto tako, ima dana koji su teži od drugih i kada se baš moraš posvetiti učenju zato što imaš nešto bitno sljedeći dan, ali to opet ne znači da učiš bez ikakvih pauza. 

2. Gimnazijalci iz svega imaju petice.
Ovo je isto glupost, naravno da ima učenika kojima ide sve, ali je puno više nas kojima neki predmeti idu malo slabije. Ne može svatko imati peticu iz svega, nekome idu prirodni predmeti, a malo slabije jezici i obrnuto. Isto tako ima i učenika koji ne prelaze s odličnim i to je opet u redu, npr. vrlo dobar uspjeh u gimnaziji je isto tako uspjeh zato što je to ipak gimnazija.

3. Gimnazija je preteška/profesori su užasni itd..
Ovo je jedan 'mit' o gimnaziji koji mogu osporiti jedino subjektivnim mišljenjem zato što težina gimnazije ovisi o osobi koja govori o tome. Moje mišljenje je da gimna nije laka, moraš se potruditi da prođeš s pet, ali nije toliko teška. Znam da to zvuči pomalo zbunjujuće, ali želim reći da nije nemoguće, da ne moraš biti nekakav genije da bi bio uspješan. Gimnazija je možda malo teža na početku zato što ima više gradiva nego u osnovnoj, ali s vremenom ćete se naviknuti na taj tempo. 
A sad za profesore, to ovisi od škole do škole. Ima boljih profesora, ima onih strožih i koji traže puno, ali mislim da nikome od njih nije u cilju da nam zagorčaju život. 

4. Gimnazijalci su umišljeni.
Zapravo mi je smiješno što moram opravdavati ovako nešto, ali to sam čula od ljudi koji ne idu u gimnaziju. Mislim da se znanje koje se dobije u gimni i znanje koje se dobije u nekoj strukovnoj školi ne može uspoređivati i mjeriti zato što učimo drugačije stvari. Svima nam je jasno da gimnu upisuju najčešće odlični učenici, učenici koji planiraju ići na faks, ali to što je netko uspješniji učenik uopće ne znači da je bolja osoba ili da ima ikakvo pravo smatrati se boljim od nekoga tko ne ide u gimnu. Želim reći da je totalno glupo pretpostaviti da gimnazijlci misle da su bolji od tebe samo što idu u gimnaziju jer škola s time nema nikakve veze.

5. Gimnazijalci su uvijek spremni za usmeni/pismeni..
Mislim da svatko tko ide u gimnaziju zna da se to ne događa. Trebate vidjeti nas kako postanemo složni čim neki profesor kaže da će pitati: "Profesorice, može za petak? A nemojte danas, imali su puno toga za učiti. Ako nas pitate u petak, sami ćemo se javiti. Profesorice, nemamo dovoljno  vremena, bolje  da obradimo gradivo..." 
Ne znam nikoga tko je uvijek spreman odgovorati nešto zato što imamo 7 sati na dan i nije moguće sve to pripremiti dan prije. 

Došli smo do kraja, ovo je samo moje mišljenje s kojim ne želim nikoga uvrijediti. Ako ste čuli još neke mitove, slobodno mi napišite☺  Pusa♥

Broj komentara: 19:

  1. Ja sam cula za sve ovo.
    Svi tako govore, pogotovo ovo da su umisljeni. Iskreno vecinu onih koje ja znam da idu u gimnaziju i jesu takvi pa se s njima ni ne druzim vise. Ali dobro, nisu svi isti kao oni.
    Ja sam upisala stucnu skolu tako da se mnogo razlikujem od nekoga ko ide u gimnaziju. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  2. Petro,draga Petrice,ne podsjećaj me još na školuuu *sobs*.
    Anywho,također idem u gimnaziju i da ovo je skroz istinito.Teško je dosta,ali može se. :D
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam buduća gimnazijalka i čula sam za sve ove mitove, tako da hvala ti na ovom odličnom i prezanimljivom postu. Razumijem da je gimnazija teška, ali opet nije toliko strašno kao što se priča (nadam se xD). Odlična ideja za post, svaka čast! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga! Nije gimnazija toliko teška koliko se priča i želim ti puno sreće u srednjoj♥♥

      Izbriši
  4. Jako interesantna ideja za post! Baš sam se nasmijala slikama! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Petra draga, svaka cast na sjajnoj ideji za post. Bilo je tako zanimljivo i uzbudljivo za citanje. O gimnaziji zaista kruze mitovi, tacnije ja bih to nazvala teorijama, koje su mi naprosto smesne i pomalo cudne, te mi je drago sto si ih ti razjasnila. Odlican post.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja za post!
    Obožavam BTS postove, a ovo je baš orginalno. Brat mi je ove godine upisao gimnaziju pa nam je bilo simpatično zajedno čitati, olakšala si kad si rekla da nije preteško haha. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha drago mi je što sam pomogla! Hvala♥

      Izbriši
  7. Ja jedva čekam da postanem gimnazijalac i ja sam neke od ovih stvari čula i također znam dosta cura i poznanica koje su u osnovnoj prolazile sa 5.0 a u gimnaziji nemaju sve petice. Sigurna sam da će ovo i dalje ostati mitovi. Moram priznati da ti je ovo savršena ideja za BTS post, uživala sam čitajući :))

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  8. U većini slučajeva i jeste tako kao što si napisala! Ja sam gimnazijalka, završila sam prvu godinu i baš sam se pomučila za odličnu zaključnu koju sam sa lakoćom imala u osnovnoj haha. Super ideja za bts postove ❤

    messy hair and hot coffee 

    OdgovoriIzbriši
  9. Slazem se.Volim tvoje bts postove.Takodje, mnogo mojih drugarica sad ponavlja prvi ili drugi razred.Sve zavisi.Uglavnom, uvijek treba upisati nesto od cega ces imati koristi, sto ne mora biti gimnazija.
    Sjajan post.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši