ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

TOP 10: Proizvoda za kosu, nokte..

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Danas sam odlučila napisati novi post u ovoj seriji top 10, a pričat ću o proizvodima za kosu, nokte, lice, uglavnom ovo su kao neki favoriti. Odmah bi se htjela i ispričati zato što su fotke malo lošije, trenutno sam u fazi pronalaska pozadine, najbolje svjetlosti i svega toga, tako da mi je žao. Ako imate kakve dobre savjete za fotkanje, slobodno pišite u komentare!

1. Nivea regenerator za kosu
2. Taft lak za kosu


Nivea regeneratore obožavam, mirišu predivno, kosu ostavljaju glatkom i laganom, bez otežavanja. Bolji su mi od svih regeneratora koje sam probala i imam sve pohvale. Cijena je ispod 20 kuna, recimo 18.

Ovaj Schwarzkopf lak za kosu mi je isto super, koristim ga samo ako radim nešto s kosom, npr. koristim uvijač. Ima dobar miris i meni  čvrsto drži kosu. To možda zavisi do tipa kose koju imate, ali meni je dobar i nemam neke primjedbe. Cijene se ne sjećam.

3. Balea tonik
4. Eveline Pure Control SOS gel

Balea tonik mi se sviđa zato što lijepo osvježi kožu i skine sve nečistoće koje su možda ostale na koži nakon skidanja šminke.  Nisam primjetila da mi je nešto posebno pomogao u borbi protiv prištića, ali mu ne zamjeram. Obično ga koristim samo navečer, ali zna se dogoditi da ga koristim i ujutro. Cijena mu je 17 kn.

Eveline gel mi je odličan, jako lijepo očisti kožu. Koristim ga nakon što skinem šminku vlažnom maramicom i tada ju on očisti do kraja. Još ga koristim i ujutro, znači dva puta na dan. Malo mi je pomogao što se tiče prištića i svega toga, ali još uvijek mi se ponekad pojave neki novi. Može se koristiti i kao piling i maska, probala sam kao masku i bilo je u redu, ali nisam primjetila neku značajnu promjenu u odnosu na gel. Ovaj sam gotovo potrošila, tako da ću obavezno morati kupiti novi. Cijena mu je malo više od 20 kuna, ne znam točno.

5. Essential Garden- Forbidden Berries parfem
6. Mini Love parfem

Oba parfema obožavam, gotovo sam ih potrošila. Prvi ima neki voćni miris, pretpostavljam, zato što ne znam opisati mirise. Jako mi se sviđa taj miris, volim ga za ljeto, dok mi je drugi nekako više za zimu, makar ga nosim kad god osjećam da ga želim nositi hah. Prvi sam kupila u Mulleru za 50 kuna, što je jako jeftino, a dosta je kvalitetan. Drugog mi je kupio brat, mislim da je isto kupljen u Mulleru, ali ne znam cijenu. Da skratim, odlični su mi, volim ih i pakiranje je manje što je super ako želite nositi sa sobom u torbi.

7. Essence The Gel Nail Polish
8. RL de Young Nail Colour

Ovaj Essence lak mi je najdraži, jako često ga nosim. Boja mi je predivna, nekakva mauve nijansa, a takva boja mi je puno ljepša od nekih običnih rozih nijansi. Trajanje mu je samo nekoliko dana, kao i kod ostalih Essence lakova. Želim probati ostale njihove lakove jer je izbor nijansi odličan. Ovo je nijansa 67 love me like you do. Cijena mu je 13 kn.

Za marku ovog drugog laka nisam čula, ali provjerila sam na netu i čini mi se kao dosta kvalitetno. Ja sam lak dobila i mislim da ga nema kod nas za kupiti, ali ako ima negdje obavezno mi napišite. Nijansa je dosta svijetla, ima kao šljokice u sebi i volim ga nositi zato što mi izgleda kao highlighter na noktima, presijava se na suncu. Trajanje mu je bolje nego Essencovom laku, tekstura je dobra, lako se nanosi. Probat ću ga koristiti kao top coat nekom drugom laku pa da vidim kako će to izgledati.

9. Rexona dezić

Obično ne volim Rexona deziće, koristim neke druge, ali ovaj sam dobila i počela ga koristiti i jako mi se svidio. Miris je dosta drugačiji nego kod drugih dezića koje sam koristila i to mi se svidjelo, makar ne znam opisati kako ovaj miriše. Piše da traje 48 sati, ali to nije istina, još nisam isprobala dezić koji bi toliko trajao po ovim vrućinama. Ovaj je dobar dok vježbate, trčite ili nešto.. Cijena mu je 20-ak kuna.

10. Eveline depilacijska krema

Jedina depilacijska krema koju koristim već godinama i od tada mi je favorit. Nikad mi nije izazvala nikakve iritacije ili crvenilo što je jako pohvalno zato što imam osjetljivu kožu. Unutra dobijete i špatulicu za nanošenje kreme i poslije skidanje. Krema ima loš miris, to je jedini minus, ali nakon nekog vremena se naviknete. Cijena je isto 20-ak kuna. 

To su bili svi proizvodi iz ove kategorije, nadam se da vam se post sviđa! Pusa♥

1. Ako imate neki proizvod iz ove kategorije za koji mislite da bi mi se svidio, slobodno napišite☺

Broj komentara: 28:

  1. Great post dear! :)
    Kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidaju mi se ovi proizvodi, i stvarno odličan post!



    Novi post:
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Balea ima divne stvari, ja je stvarno obozavam! Mozes probati njihove kremice.
    Ovaj tonik nisam probala ali hvala na preporuci.
    Parfem Mini Love imam, ali mi se nije svideo, nekako mi je jak, ja sam probala Mini Dream i on mi je savrsen, potrosila sam vec dve bocice. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci! Balea kreme za ruke sam probala, ali nisam obične kreme. Mogla bih probati taj Mini Dream☺

      Izbriši
  4. Od svih proizvoda, koristila sam samo ovaj lijevi parfem essential garden kojeg sam dobila za rođendan prošle godine. I ja se sjećam da je imao neki voćni miris i često sam ga špricala i baš je bio ugodan! Sviđa mi se kako je napisan post :) ♥♥

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne koristim puno proizvoda za kosu, ali definitivno cu neki od ovih isprobati. Odlican post, slike su bas dobre! ☺

    Novi post --> M- fashionaddict
    Uclani se ako ti se svidja. ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan izbor :) Probala sam ovaj Balea tonik, Reksona dezodorans kao Esence gel lak u drugoj boji i imam pozitivno mišljenje o njima. Neko je gore spomenuo da možeš probati Balea kremice pa eto da se složim sa tim :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti...
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo mi se sviđaju parfemi! Naročito su mi lepi ovi lakovi za nokte moram ih kupiti! Odličan post!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentru. Hvala puno!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/moj-zivot-moja-pesma-1day.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga odličan post susrela sam se sa skoro svim proizvodima sa posta , najdraži mi je definitivno lak za nokte !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja koristim upravo taj Rexonin dezić i moram priznati da mi je on najdraži dezić ikada i uvijek mu se vraćam. Essence ima predivne lakove, ali definitivno mu je mana što prekratko traju. Sjajan post i super si proizvode izabrala!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post,neke stvari sam iz ovog posta i oprobala.Taft lak za kosu je odličan stvarno,također i ovi parfemi su predivni i imaju divan miris!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  11. Interesantan post draga Petra, a ujedno veoma koristan. Hvala sto si podelila sa nama svoje male tajne i proizvode koje koristis. Ja koristim drugacije, tako da mi je bilo zanimljivo da saznam nesto novo.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam probala niti jedan proizvod, ali si ih ti tako lijepo predstavila da su me privukli. Jako mi se sviđa boja essenceovog laka za nokte baš je onako ljetna. Odličan post!:)♥

    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post! Probala sam neke stvari.Znam da je Nivea regenerator dobar,no još ga nisam probala.Probala sam doduše gel za tuširanje i on je divan.Rexona dezići kao i essence lakovi su život!Parfem ću definitivno probati pronaći! Ne koristim kremu za depilaciju,ali koristim kremu za izbjeljivanje dlačica,no zanimala me ta krema za depilaciju...
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  14. Eveline masku sam koristila prije, ali je više ne mogu nigdje pronaći. Bila mi je odlična! Super post!

    Follow for follow - https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

    OdgovoriIzbriši