četvrtak, 27. srpnja 2017.

Filmovi koje preporučujem I Drugi dio

Pozdrav dragi moji! Prije nekoliko tjedana napisala sam prvi dio ovog posta i zadovoljna sam time kako je ispao tako da imam za vas i drugi dio. Pogledala sam neke dobre filmove koje bih vam htjela preporučiti, a ako vas zanima koji su to, nastavite čitati☺

1. Rocky Balboa
Ovo su mi jedni od najdražih filmova ikad, spominjala sam ih već u nekom postu. Radi se o boksačku Rockyju, njegovim treninzima, borbama, privatnom životu.. Ima više dijelova, ali mi je četvrti najdraži. Filmovi su me jako inspirirali, nekako mi dokazali da ništa nije nemoguće i baš sam se emotivno vezala za njih. Smijala sam se, plakala, navijala, uglavnom proživjela sam sve emocije uz te filmove hah.

2. Creed
Ovo je kao nastavak Rockyja, ali je puno noviji film i radi se o tome kako sin Apolla Creeda pita Rockya Balboau da ga trenira. Dečko je super, uporan, jak, ne odustaje i to mi se sviđa. Film je dobar i napet, ali me nije oduševio kao Rocky filmovi, ipak su oni vrhunski. Preporučujem ga ako vas zanimaju takve teme jer je zanimljiv, moderan i smiješan ponekad.

3. I Am Ali
Ovo je zadnji film o boksaču, znam da ne volite svi takve, ali ovo je dokumentarac o Muhammadu Aliju. Ja sam njega poštovala i prije, ali nakon ovog filma.. ostala sam oduševljena njegovim karakterom i osobnošću, stvarno je bio izvanredan čovjek. Ne samo da je bio najbolji boksač i sportaš svih vremena, bio je tako divna osoba. Dobar s djecom i ljudima, malo previše hvalisav, ali zapravo bih rekla da je to zato što je on ima veliku vjeru u sebe i u sve što želi postati. 
Jedna njegova žena rekla je kako je bio jako emotivan, znao je često plakati i ne znam što da kažem osim da sam oduševljena tim čovjekom. Najbolji dokumentarac ikad.

4. Wonder Woman
Nisam uopće planirala gledati ovaj film jer sam pročitala neke loše kritike, ali htjela sam se sama uvjeriti. Meni je film jako dobar, zanimljiv, napet, ima fantazije, a svi znamo da ja volim fantaziju! Ta cura, Diana, je princeza Amazonki i ona spašava pilota koji je gotovo poginuo kad mu se avion srušio u more. On joj govori o ratu u njegovom svijetu, a ona mu odlučuje pomoći jer misli da će tako ubiti Aresa, boga rata. 
Film mi se svidio, ima dobru poruku, tako da ga preporučujem.

5. Forrest Gump
Ovaj film ste vjerojatno gledali, ja sam ga pogledala neki dan s tatom. Radi se o jednom muškarcu čiji IQ iznosi 75, što je dosta ispod prosjeka i on sjedi na klupi na autobusnoj stanici i prolaznicima priča o svome životu. Tako mi saznajemo sve o njemu, od njegovog djetinjstva pa do odrasle dobi. Meni se kod ovog filma svidjelo to što on prikazuje kako su mu se često rugali, govorili da je glup, a on je zapravo  bio uspješan u svemu što je radio. Završio je faks, bio je uspješan igrač ragbija, upoznao je mnoge predsjednike, bio je u ratu i spasio svoje prijatelje, bio je uspješan igrač stolnog tenisa i trčao je po cijeloj Americi. Bio je dobar čovjek i najviše je volio prijateljicu Jenny i nikad ju nije osuđivao. 


Došli smo do kraja, ako ću gledati još neke zanimljive filmove možda napišem i treći dio. Pusa♥

1. Jeste li gledali neki od ovih filmova?

21 komentar:

  1. Bas sam razmisljaja da pogledam neki film, tako da su mi ovi predlozi dobro dosli. Pogledacu barembjedan od ovih filmova koje si predlozila.
    Super ti je post.

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam niti jedan od ovih pogledala, hvala na preporuci :)

    myfirsttext.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa, nadam se da će ti se svidjeti♥

      Izbriši
  3. Odličan post! Jedino sam pogledala Wonder Woman i film me je oduševio, vjerujem i da su ostali odlični *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ovakve filmove ne gledam i nisam cula za njih, ali koliko vidim stvarno su poucni. Ja vec duze vreme trazim filmove koje bih pogledala tokom raspusta, a nikako ne mogu naci nesto sto mi odgovara, uvek se vratim na nesto staro jer mislim da mi se novo nece svideti. Hvala na preporuci i sigurno cu ih pogledati! :)

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga ❤
    Pogledaj moj novi post ----> http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nijedan film nisam pogledala, ali se svi čine predobri. Možda i pogledam neke ovih dana haha. Sjajan post draga!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! Pogledala sam samo zadnji film,ali vjerujem da su i ostali jako dobri,hvala na preporukama!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da sam odgledala ovaj prvi, ali nisam sigurna. Inače jako dobar post! Svida mi se izgled tvog bloga! Svaka čast na svemu!



    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako možeš pogledaj moj i možda se učlani :
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam odgledala nijedan od ovih filmova ali ću ih vrlo rado pogledati! Iskreno volela bih najviše odgledati ovaj poslednji ostavio je najveći utisak na mene.♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši