petak, 1. srpnja 2016.

My Summer Playlist

Nijedan moj dan ne može proći bez dobre glazbe, a sada sam otkrila mnogo super pjesama u kojima uživam svakog dana. U komentare mi slobodno napišite koje su vaše omiljene pjesme ovog ljeta!


1.Meghan Trainor - Me Too
2. Meghan Trainor - No
3. Sia - Cheap Thrills
4. Jennifer Lopez - Ain't Your Mama
5. Coldplay - Hymn For The Weekend
6. Fifth Harmony - Work From Home
7. Fifth Harmony - Worth It
8. Zara Larsson - Lush Life
9. Nick Jonas - Close
10. Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza
11. Alan Walker - Faded
12. Zara Larsoon, MNEK - Never Forget You
13. Charlie Puth - Marvin Gaye 
14. Lorde - Team
15. Lorde - Royals
16. Lorde - Tennis Court
17. Lorde - Yellow Flicker Beat 
18. Imagine Dragons - Demons
19. Imagine Dragons - Radioactive
20. Imagine Dragons - On Top Of The World
21. Imagine Dragons - I Bet My Life
22. Coldplay - Adventure Of A Lifetime
23. Bastille - Laura Palmer
24. David Guetta - This One Is For You Croatia
25. Calvin Harris - How Deep Is Your Love
26. Calvin Harris - Summer
27. Calvin Harris - Feel So Close
28. Bastille - Overjoyed 
29. Artic Monkey - Do I Wanna Know?
30. Tove Lo - Habits (Stay High)

23 komentara:

  1. Mnoge od ovih pesama slušam i ja! Sviđa mi se post!♡♡

    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/5-june-favorites-2016.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post i imamo slican ukus za muziku.
    Bas mi se dopada izgled bloga ;))
    Novi post na mom blogu, ako zelis komentarisi ;)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajna playlista! ❤
    Takođe, ni meni dan ne može da prođe bez muzike, s pogotovo sada leti. ☺❤
    Sve pesme sa liste su sjajne, "Lush Life", "No" i "Me Too" su mi definitivni favoriti sa liste. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Ima dosta pesama koje znam. Komentarisi na mom blogu.


    Novi post---> http://modernaitalijanka.blogspot.com/2016/07/ljubav-saveti.html

    OdgovoriIzbriši
  5. znam vecinu pesama, i volim ih sve...super post :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su sve pjesme, većina ih se nalazi i na mome popisu *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve pesme su divne,ovih dana po ceo dan slusam Sia-Cheap Thrills :D.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --uclani se ukoliko zelis,ja sam se u tvoj blog uclanila

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro ljudiii... hvala što na listu stavljate 'Fade'. Činite me srećnom.

    Zaboravi da si ovo gore pročitala... Odličan post! Zaista se obradujem kada vidim da još neko sluša iste pjesme kao ja (stranu muziku). I ja obožavam Meghan Trainor, Aklana Walkera, Jennifer Lopez, Zaru itd. :) ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    OdgovoriIzbriši
  9. Slušam sve pjesme s tvoje liste, ali su mi ipak Zarine nekako najdraže. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odusevljena sam pesmama koje si stavila.Inace,imas sjajan blog!Dopada mi se tvoj nacin pisanja.
    Uclanila sam se i ako zelis poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi.

    anjasworld1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši