nedjelja, 17. srpnja 2016.

Favourite Youtubers I Updated

Bok ljudi! Danas ću vam predstaviti neke svoje najdraže youtubere i ovo je kao updated verzija jer sam već napisala dva ovakva posta. Naime, domaći youtuberi su mi ostali isti pa o njima neću pričati. 
I u ovom postu neće biti Alishe, Eve, Zoelle i još nekih megapopularnih cura. Alisha mi je super i gledam ju, ali nije najdraža. Eva mi se više ne sviđa, a Zoella je slatkica i super je, ali ju ne pratim toliko. 

1. Caspar Lee
On mi je najdraži youtuber i baš ga volim. Ima smiješne videe, jako je drag i zanimljiv. Uglavnom, on mi je najbolji od svih, i muških i ženskih. 
Link njegovog kanala je ovdje.

2. Chelsea Trevor 
Ona je tako predivna. Snima makeup, haul, routine, get ready with me itd. Uglavnom, ima predivan stil, draga je i obožavam njezine videe.
Link kanala je ovdje.

3. Mary Charlotte
Nju gledam već neko vrijeme i baš mi je draga. Ima dobre videe vezane za organizaciju, modu, šminku..Stvarno volim gledati njezine videe i zaslužuje puno više pretplatnika.
Link njezinog kanala.

4. Haley Wight
Haley je makeup artist i jako je talentirana. Obožavam njezine lookove i definitivno je velika inspiracija. Vjerojatno vam neće biti zanimljiva ako vas ne zanima šminka, ali ako vas zanima, uživat ćete!
Link njenog kanala.

5. Brent Rivera
On mi je baš super, smiješan je i zabavan. Ne znam što da kažem o njemu, osim da ima jako zanimljive videe.
Link njegovog kanala.

6. Alison (GlanzGuru)
On ima relativno malo pretplatnika, oko 30 000, ali zaslužuje puno više. Alison mi je jedna od najdražih youtuberki, baš je slatka, ima jako kvalitetne i zanimljive videe.  I ima predivnu kosu.
Link njenog kanala.

7. Hailey Sani
Isto kao što sam rekla i za ostale cure, zanimljiva mi je i slatka. Volim gledati njezine videe, a pogotovo ove Travel diary.
Link njenog kanala.

8. Koleen Diaz
Ova cura je apsolutno #goals. Kosa, tijelo, šminka, sva je divna. Mogu vam samo reći da je vrh. 
Link njenog kanala.

9. Nika Erčulj
Ona je stvarno predivna osoba. Obožavam njezine videe jer su jako inspirativni i dobri. Nika je iz Slovenije, ali priča na engleskom.
Link njezinog kanala.

10. Sarah Burgett
Sarah mi je bila favorit i u prošlom postu o youtuberima, a i ostala je. Nju gledam već dugo i baš je draga. Ima kvalitetne videe.
Link njezinog kanala.

I to su neki od mojih najdražih youtubera, gledam ih puno, ali ovo su oni najdraži. Nadam se da vam se post svidio i obavezno mi napišite svoje najdraže youtubere.♥

Broj komentara: 26:

  1. Pratim ih sve i svi su presavršeni *-*

    Ako hoćeš posjeti moj blog i priključi se natjecanju povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam cula niti za jednog od ovih youtubera ali cu bas pogledati neke jer mislim da su dobri po ovome sto si napisala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam cula za niti jednog od ovih youtubera. Ali vjerujem da su dobri svi :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja od ovih pratim samo Caspera, Brenta i Hailey i svi su mi savršeni, a i upravo sam otkrila neke zanimljive youtubere. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Caspara i Niku,definitivno jedni od najdražih Youtubera!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Neke od njih pratim, neke ne, ali ću sigurno pogledati za neke koje nisam nikad gledala :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Brent Rivera i Caspar Lee su također meni jedni od boljih youtubera. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. nikad nikog od njih nisam pratila XD
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Neke od njih pratim, a one koje ne pratim ću sigurno zapratiti. :D

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Noiv post

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan post! Neke od ovih youtubera pratim, a neke ću i početi nakon ovog posta. ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  12. Za neke od ovih youtubera nisam nikada cula, ali posle ovako predivnog posta i divnih pohvala i jos lepsih opisa njih, sigurno cu ih odgledati :) Svaka ti cast! <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. hej,zdravo svima.Ja sam nova na blogu i potrebna mi je pomoć oko početka.Jer i vi sami znate da je svaki početak težak,pa tako,ako želite,možete li se učlaniti u moj blog ---> saskadiary.blogspot.com . I unapred hvala svima♥♥

    OdgovoriIzbriši