srijeda, 20. srpnja 2016.

#ChitChat - Confidence

Danas napokon pišem post o samopouzdanju koji stoji u planeru više od godinu dana. Napokon sam sjela ovdje i odlučila s vama podijeliti savjete, svoje iskustvo i drugo. Krenimo!

Ne uspoređujte se s drugima
Ovo je osnova svega. Morate shvatiti da ste vi jedna potpuno druga i predivna osoba i da nikad nećete biti kao netko drugi. Svi smo posebni na svoj način i drugačiji jedni od drugih, što nas čini lijepima. To što je ona predivna, ne znači da si ti ružna. Jednostavno, uspoređivanje s drugima vam nikad neće donijeti ništa dobro. Uvijek će postojati neko ljepši, pametniji i bogatiji od vas. Gledajte na sebe kao osobu vrijednu poštovanja, vrijednu svega najboljeg i natječite se sami sa sobom, ne s drugima. 
Radite ono što volite
Ako ima nešto što volite, radite na tome, svakog dana. Na primjer, otkad pišem blog meni je samopouzdanje puno veće jer uživam u tome što radim i osjećaj je predivan kad pročitate sve te divne komentare. Ljudima se sviđa ono što radim. Naravno, uvijek će biti ljudi kojima je to bezveze, ali koga briga, pravi ljudi prepoznaju vaš trud i cijene to. 

Najprije zavolite sebe
Ima jedan citat koji je jako dobar, zvuči ovako: You  are so obsessed with finding someone to love you because you cannot love yourself.  Nemojte da se to vama dogodi. Prije svega drugog, zavolite sebe. Ne želim filozofirati, ali na kraju dana imaš samo sebe. Moraš voljeti sebe da bi te drugi voljeli. Moraš imati poštovanja prema sebi da bi te drugi poštovali. Onako kako se ti odnosiš prema sebi i drugi će se odnositi prema tebi. Zato, odnosi se prema sebi kao da zaslužuješ sve najbolje, jer zaslužuješ. 

Samopouzdane osobe ne traže potvrdu drugih
Poznajem osobe koje neprestano traže potvrdu da su lijepe, pametne ili drugo. Ili one koje stalno govore 'ja sam lijepa, pametna' pred drugima kako bi ih zavarali svojim fake samopouzdanjem. Ne znam za vas jel skužite to, ali ja odmah vidim da ta osoba nema ni s od samopouzdanja. Osoba koja je samopouzdana ne treba potvrdu drugih, ona sve to zna i sama i nema potrebu nikome se dokazivati. Confidence is silent. Insecurities are loud. 

I sad ću vam malo pričati o svome samopouzdanju. Ja za sebe smatram da sam dosta samopouzdana osoba, nekad više, nekad manje. Bitno je napomenuti da samopouzdanje nećete steći preko noći. Treba tu puno rada i uvjeravanja sebe da zaslužujete najbolje. U osnovnoj školi nisam ni znala što je samopouzdanje, barem ne do 7 razreda. Nisam baš vjerovala u sebe i imala sam komplekse na dosta stvari. S vremenom shvatite da vam ništa ne vrijedi ako niste zadovoljni sobom. Ništa vam ne može nadoknaditi sreću. Jednog dana kad ćete se pogledati u ogledalo i vidjeti osobu koju volite, koja je predivna shvatit ćete kako je divan osjećaj voljeti sebe. Možda ste to već doživjeli jer imate samopouzdanja. Uglavnom, hoću vam reći da ćete jednog dana biti potpuno zadovoljni sobom i nećete se željeti vraćati na ono stanje gdje ste nezadovoljni. I nećete biti savršeni, ali biti ćete potpuno okej s tim, voljeti ćete svoje vrline, ali isto tako i svoje mane. Potpuno sam odlutala s teme. Znači, jednog dana sam shvatila kako sam ja super osoba i da ću odsad vjerovati u sebe. Imala sam blog koji me ispunjavao i radila sam stvari koje sam voljela. I sad radim stvari koje volim, prihvatila sam činjenicu da nisam savršena, ali isto tako da nitko nije kao ja. Ima toliko stvari  koje želim napraviti i stvarno vjerujem da ću jednog dana uspjeti.



I to bi bilo sve, nadam se da sam vam barem malo pomogla! Pusa♥

23 komentara:

  1. Mislim da ce ovaj post biti svima koristan. Bas mi se svida jako, svaka cast sto si ga objavila :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da ce ovaj post biti svima koristan. Bas mi se svida jako, svaka cast sto si ga objavila :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post draga. Mislim da ce mnogima biti koristan, stvarno si ga lijepo napisala i svaku svoju misao priblizila citaocu. I ja sam pisala post o jedinstvenosti i prihvatanju sebe, pogledaj ga: Neasfaltirani putevi
    Ne mislim da treba da se vodimo time "uvijek ima neko ljepsi, pametniji, bogatiji" jer se time aludira na nejednakost i na to da nisu svi jednako vrijedni. Ne, svi su lijepi samo se nekome dopadaju ovakve obrve, usne, kosa itd. Kao pojedinac je svako jednako vazan i treba da cijeni sebe, i drugi ce ga cijeniti - to si sjajno napisala i objasnila, bravo ❤

    Ako budes imala vremena, pogledaj nove postove na mom blogu: Simona's diary

    Xx,
    Simona ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i slažem se sa time što si rekla☺♥

      Izbriši
  4. Predivno si ovo napisala, stvarno. :) Ja ponekad imam problema sa samopouzdanjem, verujem da će se ono što sam zamislila dogoditi i da ću uspeti u tome, ali ponekad mi dođu razdoblja kada samo razmišljam da nisam dovoljno dobra i da neću uspeti... U svakom slučaju, sjajan post, uživala sam čitajući! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♥ I uvijek vjeruj u sebe☺

      Izbriši
  5. Stvarno divan post draga!♥ Ja imam baš malo samopouzdanja, ali radim na tome. Kao i tebi, i meni blog dosta pomaže.☺ Odlični saveti!♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post. Potpuno se slazem sa tobom. Divne savete si dala, verujem da ce svima, kao i meni biti od velike koristi. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Prije svega je jako koristan i prelijepo napisan. Svaka riječ ti je na mjestu!

    Uclanjena sam i pratim tvoj blog, jako bi mi značilo kad bi ti pgledala moj blog i uclanila se na njega!
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post, zaista inspirativan i predivno napisan! Prije sam imala jako jako malo samopouzdanja ali s vremenom kako sam radila na tome, samopouzdanje mi se povećalo i puno se bolje osjecam ☺

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💞

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, predivno si sve napisala. :*

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivno draga moja!!
    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post, stvarno. ☺❤ Smatram sebe osobom koja ponekad ima a ponekad nema samopouzdanja, zavisi od situacije u kojoj sam, ali pokušavam da uvek imam bar malo. Kao što si rekla, ako volimo sebe i drugi će nas voleti. ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši