petak, 15. travnja 2016.

Q&A- YT, PRIJATELJSTVO, FAKULTET

Iii pozdrav drage moje. Čini mi se da jakoo dugo nisam pisala, ali zapravo nisam od prošlog vikenda. Kakav vam je bio ovaj tjedan? Meni je bilo sasvim solidno, nisam imala puno za učiti, imala sam vremena pa sam preko tjedna stigla i serije gledati. Uglavnom, sve je okeej i zato sam vam za danas pripremila Q&A. Odgovorit ću na sve i hvala svima koji su postavili pitanja☺

Aleksandra Ristic pita:

1. Da li imaš ideju koji ćeš fakultet upisati nakon srednje?
Imam, puno razmišljam o budućnosti i gotovo sam sigurna u neke stvari. Želim upisati Vojni studij vojnog vođenja i upravljanja, a ako ne bude to, bude pravo. Jedino u tome vidim sebe.


2. Jesi li nekad gledala Vampirske dnevnike?
Nisam nikad gledala tu seriju, ali koliko sam čula odlična je.

3. Omiljena knjiga i pisac?
Imam jako puno omiljenih knjiga. Jednostavno ne mogu odabrati jednu. Najdraže su mi Harry Potter, Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu, Hekatina škola, U traganju za Alaskom i dr. Isto tako nemam omiljenog pisca pa da čitam sve njegove knjige, ali nekako John Green uvijek ostavi dojam na mene.

4. Jesi li ikada bila u Srbiji?
Nisam bila, iako bih htjela. Voljela bih posjetiti Beograd i Novi Sad.
Ovo je moja fotografija, ali nisam ja na njoj

5. Čime slikaš za blog?
Slikam svojim mobitelom, a to je LG G4 c.

6. Filmovi ili knjige?
Teško pitanje. Obožavam filmove, ali isto tako obožavam knjige. Uvijek volim pogledati dobar film, a isto volim i čitati, tako da nemam odgovor na ovo☺

Always think positive pita:

7. Najdraža pjevačica i pjevač su ti?
Nemam nekog posebnog koga uvijek slušam. Slučajno čujem neku pjesmu i svidi mi se i onda ju slušam, bez obzira na to tko ju pjeva.  Volim pjevače kao što su James Arthur, Sam Smith, i tako, a od pjevačica mi se sviđaju neke Selenine pjesme i volim Siu. 

Anonimno:

8. Jesi li zaljubljena?
Pa ne znam, mislim da nisam. 

9. Što tvoji roditelji misle o blogovanju?
Pa podržavaju me, iako ne čitaju moje postove. Ne razgovaramo previše o tome, makar me ponekad znaju pitati pišem li još, što pišem i tako. Mama me često vidi da idem slikati nešto pa me pita nešto o tome itd. Uglavnom, ne smeta im to, okej im je.

10. Da li si se ikada susretala sa saradnjama sa stranim sajtovima? Ako jesi, piši svoje utiske.
Nisam nikada sklopila takvu suradnju pa nemam baš što o tome pričati.

11. Da li bi plakala i bila razočarana da prođeš s 4?
Uh, definitivno bih plakala. Mislim, nakon svog ovog truda i učenja da prođem s 4 bila bih jako razočarana i plakala bih.

12. Smatraš li za sebe da si lijepa?
Ja na to ne mogu odgovoriti jer bi ili ispalo umišljeno ili ispalo kao da nemam samopouzdanja. Zadovoljna sam sobom i to mi je najbitnije.

13. Što misliš o tetovažama, pirsingu i dredovima? Osuđuješ li takve ljude?
Tetovaže mi se sviđaju, ali onako male na ruci ili negdje. Ne sviđa mi se kad osoba ima cijelu ruku tetoviranu. Pirsinzi su mi onako, na pupku lijepo izgleda, makar bih radije tetovažu. Dredovi mi se nikako ne sviđaju. Ne osuđujem takve ljude, naravno. Glupo mi je razmišljanje da neko tko ima tetovažu odmah mora biti narkoman, propalica ili sl. 

14. Planiraš li otvoriti yt kanal?
Razmišljam ponekad o tome i jako bih htjela imati svoj kanal na You Tubu. Ali, nemam kameru, a bezveze mi je da tražim od svojih da mi kupe kameru, a na kraju mi se možda ne bi svidjelo. Uglavnom, vjerujem da ću jednog dana imati yt, ali mislim da to neće biti uskoro.

15. Zašto imaš tako sjajan blog?
Aa, drago mi je što ti se sviđa moj blog. Hvala puno♥

Anonimno:

16. Da li si ikada imala momka?
Nisam.
not me again

17. Da li te je blog smorio i u jednom momentu?
Nikad nisam razmišljala o tome da obrišem blog ili da prestanem pisati, ali kao i svatko drugi bilo je dana kad se nisam osjećala kao da želim pisati. Svi imamo one dane kad nam se neda i nemamo volje, a blog traži mnogo volje. 

18. Kako ti se zove najbolja drugarica?
Imam 3 najbolje prijateljice, a to su Sara, Sara i Mia.

19. Imaš li najboljeg druga?
Nemam prijatelja kojem mogu sve reći.

20. Koju zemlju ne bi voljela posjetiti?
Hmm, to je teško pitanje jer ja bih voljela svugdje ići. Ali ono, ne privlači me baš Iran, Irak, Afganistan, Bugarska.

21. Što misliš o drugim vjerama?
Voli svoje, poštuj tuđe. Poštujem sve i uopće mi nije bitno je li netko musliman, kršćan ili budist. 

22. Da li si ikada odbila nekog dečka za vezu?
Haha, jesam.

23. Da moraš odustati od bloga kojim bi se sličnim hobijem bavila?
Da moram odustati od bloga, definitivno bi se snimala videe.


Be imaginative:

24. Što misliš zašto je napravljen blogger?
Mislim da je napravljen zato što su ljudi trebali neko mjesto na kojem mogu dijeliti razmišljanja s drugim ljudima. Javila se neka potreba za mjestom gdje ljudi mogu pisati sve što žele i dijeliti svoje kreativne ideje. 

25. Koji su tvoji ostali hobiji osim bloga?
Čitam knjige, gledam filmove i serije, vježbam, ponekad fotografiram i tako, svašta. 

26. Kakvu osobu ti smatraš najboljim prijateljem?
Pa osobu koja te uvijek nasmije, s kojom uživaš i drago ti je što si s njom. Ta osoba mora biti od povjerenja i mora izdvojiti vrijeme za tebe, jer ako netko 'nema vremena' za tebe, onda ti to nije prijatelj. Također, osoba kojoj možeš sve reći i znaš da te ona neće osuđivati ili sažaljevati, nego ti pomoći ili samo biti uz tebe.

27. Mjesto koje si oduvijek željela posjetiti?
Havaji, ja moram ići tamoo!

Nađa pita:

28. Da li imaš talent za crtanje i pjevanje?
Ne. Ne znam niti crtati, a niti pjevati.

29. Jesi li se ikada bavila plesom?
Ne, osim one očajne ritmike u osnovnoj školi.

30. Vjeruješ li da postoje muško - ženska prijateljstva?
Da, vjerujem da dečko i cura mogu biti prijatelji.

Ovo su svi odgovori na pitanja, baš mi je dugo trebalo da napišem ovaj post, pozdrav♥

Broj komentara: 5:

  1. Odlican post! Sa zadovoljstvom sam čitala ovaj Q&A. Iz ovoga sam saznala dosta toga o tebi i veoma mi je drago zbog toga :)

    Uclani se na moj blog, ja na tvoj vec jesam. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/
    Ko se god uclani na moj blog, neka napise u komentare i u koliko nijesam uclanjena, uclanicu se na njegov blog :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Hvala ti što si odgovorila na pitanja! Drago mi je što sam saznala nešto više o tebi jer mi se dopadaš kao bloger, a i čini mi se da si sjajna osoba.❤ Vampirski dnevnici su super i verujem da će ti se dopasti. Novi Sad ti je, po meni, najlepši grad u Srbiji i ako ikada budeš dolazila, obavezno ga poseti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. crvenokosagimnazijalka.blogspot.com Dnevnik jedne gimnazijalke, check it out! :D

    OdgovoriIzbriši