petak, 18. rujna 2015.

What's In My Backpack?

Pozdrav ljudi! Prošlo je još jedan tjedan škole i meni je bilo donekle lijepo,sve je bilo mirno i zanimljivo,ne računajući dosadne satove. Petak je,što znači,dan za post. Danas je to post s Aleksandrom koju vjerujem da svi znate i jako mi je drago što ponovno surađujemo. Tema je What's In My Backpack,kao što možete vidjeti iz naslova. Krenimo.

Žao mi je što su slike lošije,ali ja ne mogu slikati po najboljoj svjetlosti jer dođem kući tek oko 5 i jednostavno nisam imala vremena prije.
Smatram da je ruksak puno praktičniji i ljepši za školu,tako da imam i ja jedan sportski. Ovaj moj kupljen je prošle godine u Deichmannu za 150 kn i poprilično je velik što mi stvarno treba jer nosim puno knjiga,a i opremu za tjelesni pa se nakupi dosta toga.

U velikom pretincu mi se nalaze knjige i bilježnice. Ništa posebno,knjige moramo nositi,a gotovo ih ni ne koristimo,a bilježnice mi trebaju za bilješke,logično.

Pored bilježnica i knjiga imam pernicu. Ne volim posebno ovu pernicu jer sam ju nerado kupila i vidite kako je sva išarana,ali služi svrsi i to mi je najbitnije jer mi stane sve što trebam.


Onda u pernici imam jedan marker kojeg nikad ne koristim,rozo penkalo,dva plava,crveno i zeleno (opsjednuta sam kemijskim olovkama,samo njih koristim :D ),dvije obične olovke,tehničku,mine za tehničku,šiljilo,korektor i gumicu.
U velikom pretincu imam i svoj planer kojeg nažalost nisam uredila,iako sam rekla da hoću,ali nema veze. S planerom na slici je i običan fascikl za papire kojeg ste već vidjeli u Supplies Haulu.

U tome pretincu imam još i vodu i bez nje više ne izlazim iz kuće.

Imam još i novčanik,mobitel,naočale jer je presunčano i vruće,kišobran kojeg uvijek nosim i slušalice koje su definitivno must have.


U manjem pretincu koji je također dosta velik imam još  uloške koje nisam slikala jel haha,dezić, ovo malo crno je ogledalo,korektor,labelo,Baby Lips,gumicu za kosu koju danas nisam mogla naći za tjelesni,četkicu za zube koju rijetko koristim jedino ako idem ortodontu ili tako nešto i tablete kojih je trenutno samo jedna.

I još imam kalkulator kojeg svakodnevno nosim.

Ne nosim ništa posebno u ruksaku,ali nadam se da vam se post svidio. ♥

Broj komentara: 11:

  1. Super post pogledaj moj blog uclani se i komentarisi<33

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! ❤ Nadam se da ćemo ponovo sarađivati. :)

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je super,samo nastavi :)

    mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej! Super post! Vidim da si stvarno organizirana i čestitam ti na tome jer sam ja strašno neorganizirana ali sam ove godine počela da radim na tome i malo sam bolja u organizaciji hahahah...Sve u svemu post ti je divan i voljela bih surađivati s tobom i napraviti neki collab post ako hoćeš. ;)
    Jučer sam objavila novi post pa bih voljela da pogledaš. Pozz
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala haha,javi se na mail upnevergive656@gmail.com :D

      Izbriši
  5. Nice post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  6. haha baš sam danas kupila tu vodu xD...

    OdgovoriIzbriši