ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Fall outfits.

Hej ljudi! Evo mene opet. Mogla bi se naviknuti da ovako često pišem. Razlog tome je što ni danas nemam nastave zbog štrajka pa mi nije problem odvojiti malo vremena da napišem post,ipak uživam u tome. Nekoliko dana radim outfite na Polyvore pa sam napravila neke za jesen tako da sam odlučila to postaviti kao neki prvi pravi post u vezi s jeseni.
Krenimo!

1. Cozy for Monday!

Ajme ove cipele/čizmice! Ja sam opsjednuta njima. Tako su predivne,elegantne i predobro izgledaju. Učine svaku kombinaciju prelijepom,jedva čekam kupiti sebi jedne.
Ova kombinacija je baš casual. Džemper koji je neizostavan dio jeseni,kombiniran s običnim trapericama i kaputom jer je vani baš hladno. Još uz ove cipele,sve izgleda predivno. Dodala sam i malo nakita kako bi sve bilo upotpunjeno i ruksak koji se predivno slaže sa cipelama.

2. Born pretty!
Ovo je jedna od mojih najdražih kombinacija. Jako je jednostavna,ali kombinacija boja je predivna. High waisted crne hlače sam kombinirala sa ovim džemperom bordo boje i s isto takvim cipelama. Vjerojatno ste shvatili kako su mi lijepe ovakve cipele na petu,ali naravno,ako ne mislite da su primjerene za vaš uzrast odaberite nešto s ravnom petom. Također sam i uz ovaj outfit dodala mali ruksak,iako bi i torba izgledala predobro.

3.Preppy stile!

Jako mi se sviđaju ove kombinacije s košuljicama koje daju dojam elegancije i onakvoj 'školskog' stila. Ova bluza mi predobro izgleda s običnim trapericama i ovim cipelama koje su savršene za jesen. Dodala sam i primjer nekog minimalnog makeup-a,tj. običan nude ruž i maskara. I naravno,sat nikad nije naodmet. 

4. Beige!

Crne hlače su definitivno must have,ne samo za jesen,nego za sva godišnja doba. Uz njih sam kombinirala ovu običnu bijelu majicu s fora natpisom i to sve učinila posebnim dodavši ovu fora vestu ili kao neki kaput u bež nijansama. Mislim da izgleda predobro uz crno-bijelu kombinaciju. I također,kamo bez cipela na petu? 

5. I'm not the only one.

Okej,ovaj podnaslov nema nikakve veze s temom posta,ali slušam trenutno tu pjesmu pa neka bude haha.
Ovo je jedna precasual kombinacija koja je istovremeno i preslatka. Obične traperice koje možete nositi s svime,majica na print i ova prefora vesta koja me tako podsjeća na jesen,toplinu i sigurno je tako meka! Savršeno za školske dane kad smo pola dana u školi. A da nam ne bi bilo hladno za noge,dodala sam i timbice koje su prefora.

6. Stripes!

Također jedna od meni vrlo dragih kombinacija.
Majice na pruge su definitivno vrlo popularne,a znam i zašto. Pa predivno izgledaju i mogu se uz mnogo toga kombinirati. Od običnih traperica,crnih pa do onih u bojama. I za ovu kombinaciju mogu samo reći da mi je predivna i govoriti hvale o njoj hah,ali vi to i sami vidite,nema potrebe za opisivanjem.

7. Sweater. 

Ova kombinacija mi se jako sviđa zbog ove velike ogrlice koja svaku kombinaciju čini glamuroznom. Uz to ne treba više nikakav nakit,osim možda nekih naušnica kakve sam i ja dodala. Kombinacija je dosta klasična,trapke,džemper i čizmice. Ali,više je manje. 

Ovo bi bili neki outfiti koje sam pripremila za ovaj post,nadam se da vam se sviđaju,a ako želite pogledati još neke,slobodno pogledajte moj profil na Polyvore.

Broj komentara: 16:

  1. Nice post :)
    Check out new post on my blog:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/jp-friendship-bracelets.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Barem malo da uživaš bez škole. ☺ Svi outfiti su mi baš lepi, rado bih ih nosila. A takođe imamo i istu opsesiju sa čizmicama. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello from Spain: great proposals. Keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post! Sve mi si kombinacije jako dopadaju i odlično si ih složila. Možda mi je nekako najljepša ova zadnja, zbog ovog džemperčića. ♥

    All For You

    OdgovoriIzbriši
  5. Nove smo! Možeš pogledati naš?♥
    Puno bi mi značilo da se učlaniš kod mene :) uzvraćam svima.
    Jako dobar post sviđa mi se!♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kombinacije-za-skolu.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Blago tebi kad ne moras u skolu, barem imas vremena za blog hehh
    Sve kombinacije su stvarno lijepo osmisljenje, svaka cast. Zadnje dvije mi se najvise dopadaju. Ako bi mogla da posjetis moj blog mnogo bi mi znacilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago tebi kad ne moras u skolu, barem imas vremena za blog hehh
    Sve kombinacije su stvarno lijepo osmisljenje, svaka cast. Zadnje dvije mi se najvise dopadaju. Ako bi mogla da posjetis moj blog mnogo bi mi znacilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Isuse, obožavam Polyvore haha!
    p.s sasd sam i ja počela pisati blog, iako imam samo 2 posta, a najviše si me ti inspirirala, hvala ti na tome :D

    OdgovoriIzbriši