petak, 4. rujna 2015.

#BTSWP-Clothing haul.

Bok ljudi! Sad sam shvatila da sam htjela napisati 'evo napokon pišem novi post' i shvaćam da to pišem na početku novog posta,moram promijeniti to,dosadila sam svima s time. Bila sam u šopingu i kupila nekoliko stvarčica koje vam želim pokazati. Definitivno sam zaljubljena u sve stvari i jedva čekam početi sve to nositi. Krenimo!

Prva,a i jedina stvar koju sam kupila od obuće su Vansice. Njih želim već dugo,ali nikad ih zapravo nisam željela tako jako da bih ih kupila,ali eto,u 7. mjesecu su bile velike akcije u Shoesteru i većina Vans obuće je bilo -50%. Na njihovoj stranici sam si našla jedne predivne,ali naravno nije ih bilo kad sam došla kupiti pa sam uzela ove crno-ljubičaste koje su također predivne. Super su mi i jako lijepo izgledaju,jedino mi je mana što su me nažuljale prvi put dok sam ih nosila,ali pročitala sam da je to slučaj i kod drugih Vansice,sve dok se ne razgaze malo. Uglavnom,super su mi.
Platila sam ih oko 240 kn.

Još sam kupila dvije kratke majice pošto mi ne treba previše njih. Sve ostalo što ću vam pokazati je iz New Yorkera jer to mi je najdraža trgovina i sve što mi treba mogu naći tamo.
Prva majica je obična crna majica bez ikakvog printa,nije ništa posebno,ali sviđa mi se kako stoji,a i trebala mi je jer nemam baš običnih majica. Koštala je 30 kuna ja mislim.


Napokon imam neki komad odjeće u maslinasto zelenoj boji! Sada u New Yorkeru ima dosta stvari s tom bojom,pa ako vas zanima pogledajte. Ja sam uzela ovu majicu na kojoj cvjetnim printom piše 'Break The Rules' i majica mi je predivna,baš mi dobro stoji i mislim da ću je nositi prvi dan. Koštala je 40 kn.

I kupila sam još jednu majicu dugih rukava. Definitivno su mi ovakve majice najbolje. Kao prvo jako lijepo izgledaju i stoje,a kao drugo preugodne su i tople. Razmišljala sam između natpisa 'Just Chill,It's Friday' ili 'Have Fun In NYC'  i izabrala sam drugi jer mi je nekako zanimljivi. Uzela sam sivu jer se ona može uz sve kombinirati i platila sam ju 80 kuna.

Ove traperice su tako savršene. Jako sam sretna što sam ih kupila. Ovo je bio zadnji broj i mislila sam da mi ne budu dobre,ali dok sam ih probala,ma savršene! Druge nisam ni gledala,odmah sam uzela ove. Nisu baš niskog struka,ali nisu ni totalno high waisted,nešto između što mi se jako sviđa. Nisu neki jaki materijal jer se rastežu. Platila sam ih 120 kuna što je odlična cijena za ovakve predivne traperice.

Dok sam ja isprobavala traperice tata mi je tražio kožnu jaknu o kojoj sam puno pričala. I donio mi je ovu. Točno takvu sam željela. Obožavam kožne jakne i definitivno su must have pogotovo sad za jesen. Odmah sam probala i uzela ju. Ova jakna kšta 500 kuna,ali sada je snižena na 230 što je predobra cijena i baš sam pogodila kad ju treba kupiti. Jako mi se sviđa ovo kako zip ide u stranu haha.
Ovo je malo glupo što vam pokazujem,ali zaljubljena sam u ove čarape. Na neki tigrasto-leopard uzorak su i predivne su mi. Kupila sam ih u Mulleru,a cijena jednog paketa je 20 kuna. Baš su mi slatke i fora.

I to je sve što sam kupila,nadam se da vam se sviđa i čujemo se nekom drugom prilikom.♥

Broj komentara: 25:

  1. Ajme traperice su predobre. Nadam se da cu naci neke takve. I kozna jakna mi je predivna,odlican post draga ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello from Spain: I really like your purchases. Fabulous. keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je super :)

    allforgirls14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    2. http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/09/questions-and-answers.html tag

      Izbriši
  4. Prelepe stvari si kupila. Sve mi se dopada, a posebno pantalone i jakna, carape su ti preslatke! ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je prepredobro! OMG mi imamo jaaako sličan stil! Ja imam iste ovakve pantalone, i ovu maslinastu majicu, a razmišljala sam da uzmem ovakvu kožnu jaknu u NewYorkeru! A Vansice su top! Savršeno! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najbolje je tako casual,haha sad smo twins po odjeći lol,hvala ti♥♥♥

      Izbriši
  6. Kupila bih baš sve što si izabrala! Sve mi se baš dopalo, čini mi se da imaš odličan stil♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Jakna je odlična *-*

    Pogledaj moj blog -> mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Sve stvari su savršene *-*

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve stvari su predivne. :-) ❤️

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je lepo,ali jakna mi je TOP!
    Dobar post!
    Poseti moj blog :)
    http://angelfashioncorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši