petak, 7. kolovoza 2015.

My Everyday Makeup Routine.

Bok ljudi! Danas sam nenadano dobila ideju kako bih mogla napisati svoju rutinu šminkanja za svaki dan i eto ga haha.



Prvo što stavljam je ova Eveline krema za lice za koju svi znate. Nakon nje pričekam par minuta i krenem na podlogu.



Nedavno sam kupila ovaj puder u pjeni od Essenca i dosad sam ga imala priliku samo dva puta koristiti i zasad mi se sviđa. Lijepo prekriva nepravilnosti,ne ističe mi suhe dijelove i lagano se stavlja. Moj je u najsvjetlijoj nijansi 04- matt ivory.


Nakon toga na podočnjake,područje nosa i čela stavljam ovaj Essence Stay all day korektor i to izblendam prstima. Nijansa 20-soft beige.

Ako imam neki ružan prištić ili jako crvenilo onda još koristim i ovaj Essence Coverstick kako bi to prekrila i on je odličan što se toga tiče.

Onda to sve setiram puderom u kamenu. Trenutno koristim ovaj Balein i želim ga potrošiti,a nekad umjesto njega koristim ovaj Essence. Balein mi je bolji,ali nije ni Essence loš.

I te pudere nanosim ovom odličnom četkicom koji spomenem u svakom beauty postu.


Kada sam gotova s licem prelazim na obrve. Njih samo počešljam onim malim nastavkom na olovci i popunim ih samo da budu malo gušće i tamnije. Koristim Essence olovku u nijasni 02-brown.

I onda stavljam samo maskaru i to je ova Essence,naravno haha.
Ima dobru veliku četkicu i lijepo produži trepavice.

I ako mi se da izblendam neki neutralni look pomoću ove paletice i onih Essence četkica za sjenila. Ali većinom mi se neda i to raditi s očima.
Za usne koristim ovaj Baby Lips Electro koji sam kupila prije nekoliko dana. Zaljubljena sam. Ima predobar miris,boja je predivna,onako je kremasti i predivno izgleda na usnama. Baš ga volim,definitivno je favorit! Ovaj je Pink Shock.



I to je sve što koristim kada se šminkam. Iako je naziv svakodnevna rutina šminkanja ja se ne šminkam svakodnevno,pogotovo sad po ljeti jer nema potrebe da se šminkam ako ću cijeli dan biti doma. Ovo je šminka za one dane dok idem navečer van,u grad ili tako.
Nadam se da vam se svidio ovaj post. Slike su mi malo čudni jer mi je Blogger rotirao slike i nisam ih mogla staviti onako naopačke pa sam iskoristila neke starije. Pozdrav.♥

Broj komentara: 8:

  1. Sviđa mi se tvoja rutina šminkanja, super post :) Jako mi je lijepa ova paletica sjenila pa ako mi možeš reći gdje si je nabavila? :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥
      Paletica je iz onog kofera sa sminkom iz Mullera,dobije se jos dosta tako manjih paleta,evo slika kofera: http://www.leptirich.com/wp-content/uploads/2011/09/2.jpg :)

      Izbriši
  2. Odličan post, kao i uvijek, draga! Imamo isti Baby Lips, haha :D :*
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi se da bas volis essence! Meni je to omiljena marka sminke. Jao, moracu da kupim taj novi Baby Lips electro, cini mi se da su jako dobri!


    anasviewoftheworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina,baš volim Essence,odlična marka! :*

      Izbriši
  4. Aaa imaš kofer iz Mullera, imam i ja !:)
    Predobar post, ovi postovi su mi najdraži❤️
    Novi post o Lushu: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-lush.html

    OdgovoriIzbriši